Klacht: Bezorgen buren???

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit is nou al de derde keer dat ze een pakketje afleveren bij “buren”….. ze gaan gewoon de hele straat af. Ik woon zelf op nr 186 en mijn pakket is afgeleverd op nr 287!!!!!! Dat zijn geen BUREN!!!! Meer. En het betreft nog een winkel ook die niet open is!… dus in het vervolg niet meer doen. Sorry dat K werk overdag!.., als k er niet ben, prima, dan bepaal K daarna zelf wel waar K mijn pakketje wil ophalen!

Als ze het echt bij buren afleveren of gewoon een kaartje in de bus dat ze me gemist hebben dan bepaal K daarna zelf wel waar K het alsnog wil ophalen!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mijnheer Faouzi, Uit uw bericht maak ik op dat uw pakket aan de andere kant van uw straat worden afgeleverd. Dit is zeer spijtig en ik zou dit dan graag door willen geven aan de bezorger. Heeft u voor mij de Track en Trace-code van het laatste pakket? In afwachting op uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Ouafaa80

4 maanden geleden - Ik kan geen track And trace code vinden. Want het zou al afgeleverd zijn. Dit Is de niet thui code KG142267547 Het lijkt wel alsof hij het per se ergens wilde afleveren om maar niet nog een Keer terug te hoven komen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Faouzi, Hartelijk dank voor uw reactie. Spijtig genoeg kan ik met deze code uw pakket niet traceren. Heeft u wellicht de track&trace (3S) code van de afzender van het pakket gekregen? Alleen door middel van die code kan ik actie ondernemen. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Ouafaa80

4 maanden geleden - 3SDAHE0219852 Deze code?

Heeft op 22 februari 2018 om 09:51 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Faouzi,

Hartelijk bedankt voor de barcode. Ik heb dit voor u nagekeken en dit betreft een pakket dat bij buren mag worden aangeboden. Een bezorger mag dit naar eigen inzicht elders in de straat afleveren.

Mocht u dit in de toekomst willen voorkomen dan kunt u aan de afzender vragen of ze het pakket op een andere manier kunnen versturen. Dit kan aangetekend of met de melding dat het pakket alleen op het huisadres mag worden aangeboden.

Heeft op 22 februari 2018 om 09:54 geantwoord

Ja buren snap ik.... maar aan de andere kant van de straat bij een winkel die sluit om 17.30 daar heb K natuurlijk niks aan!!!!!!!!!!!!!!!! Ik woon op nr 186 het is bezorgd op 278!!!!!!!!! Dat zijn geen buren meer. Als u zegt elders dan had K het dus ook nog verder mogen afleveren als die winkel had geweigerd???????

Alle klachten die gemeld zijn door Ouafaa80