Klacht: Bezorgen buiten aangegeven tijd

op 17 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou er een aangetekend pakket bezorgd worden tussen 16 en 18 uur. Ik heb hier mijn tijdsindeling op aangepast. Blijkt bezorger ineens 8:09 aan te bellen. Aangezien ik dus niet thuis was weigert klantenservice mee te werken aan de bezorging vandaag.

DIT KAN NIET!

Vandaag alsnog bezorgen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 juli 2017 om 15:30 geantwoord

Geachte heer Tip,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Ik hoop dat dit bij eventuele toekomstige pakketten weer correct zal verlopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ferry 110572