Klacht: Bezorgen bij de buren

op 28 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn schoon moeder van 80 is sinds 21 april verhuisd naar een appartement, nu wordt geregeld de post van mijn schoonmoeder bij de buurvrouw bezorgd, terwijl de postbus 5 meter uit elkaar ligt.

Als de post van mijn schoon moeder gewoon bij haar bezorgd word.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van de post bij uw schoonmoeder niet goed verloopt. U geeft aan dat haar post geregeld bij de buurvrouw wordt afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Betreft het door u op Klacht.nl (privé) ingevulde adres het adres van uw schoonmoeder? - Op welke datum is dit voor het laatst gebeurd? - Wat is het huisnummer van de buurvrouw? - Is de verkeerd bezorgde post voorzien van een PostNL Port Betaald stempel enof een streepjescode rechtsonder?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 28 mei 2020 om 07:37 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ACjj4vt7