Klacht: Bezorgen / afhalen en chauffeur

Walletjes op 19 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakketje werd bezorgd in een doorweekte kartonnen doos. Een klacht direct bij DHL indienen lukt dus niet. Men verwijst mij naar de verzender van het pakketje.
Voor het ophalen had ik een afspraak gemaakt met de verzender. DHL kwam 6,5 uur te vroeg!!!!! Ik had ook niet thuis kunnen zijn. Ik heb daar wat van gezegd en het antwoord luidde: Ja, maar ik ben nu hier. Dit is niet de afspraak!
Bezorger in Duiven is vaak dezelfde persoon, nors, bij het onbeschofte af. Wappert met zijn handen als teken dat hij het pakje snel wil aannemen. Bij het openen van de voordeur krijg ik alleen het woord: ophalen? AL met al, de zoveelste slechte ervaring waardoor ik nu maar eens een klacht indien!

Als de afspraken worden nagekomen en je als klant op een normale en beleefde manier wordt behandeld. De pakketjes heel worden afgeleverd.
Zet mensen op de wagens die het leuk vinden wat ze doen en ook normaal kunnen communiceren.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 februari 2021 om 13:52 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u een mindere ervaring heeft gehad met DHL.

Bij een melding over een beschadigd pakket zullen wij hier altijd een aantekening van maken. De daadwerkelijke klacht en claim moeten in dit geval altijd via de verzender lopen. Zij zijn onze directe klant en kunnen dus aanspraak maken op vergoeding en de schadeprocedure in werking zetten.

Mijn excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen en/of uitleg behoeven neemt u dan vooral direct met ons contact op via: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Walletjes