Klacht: bezorgen

op 30 juni 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb nu al 3 maal een kaartje in de bus gehad dat ze mij niet thuis troffen terwijl ik de hele dag thuis ben geweest. ik woon op 1 hoog dus ze zijn zeker te beroerd om de lift te nemen of even aanbellen dan kom kik het zelf wel beneden ophalen ik woon in Tiel.

Gewenste Oplossing:

voortaan gewoon aanbellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op de bezorging van uw pakketten al meerdere malen niet goed is verlopen. U geeft aan dat de bezorger niet bij u aanbelt maar alleen een briefje in de brievenbus doet. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Ik wil graag een melding maken om de bezorger aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding verder in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat is de Track en Trace-code van een recent pakket waarbij dit is gebeurd? - Kunt u voor de zekerheid controleren of de bel goed werkt?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht anniearie55

1 maand geleden - ik heb nooit een track en trace bericht ontvangen

Reactie van de melder van de klacht anniearie55

1 maand geleden - ik heb nooit een track en trace ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 juni 2020 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Graag informeer ik u.

U geeft aan dat u nooit een Track en Trace-code heeft ontvangen. Tot mijn spijt kan ik zonder code geen klacht doorgeven om de bezorger aan te spreken. Mocht een dergelijke situatie zich in de toekomst weer voordoen dan raad ik u aan direct contact op te nemen met onze Klantenservice om een melding te maken. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door anniearie55