Klacht: Bezorgen

op 23 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor het melden van uw klacht. Uit uw bericht begrijp ik dat er vaker het pakket niet bij u wordt aangeboden maar direct bij buren in de straat wordt bezorgd? Dat is uiteraard niet de bedoeling. De bezorger hoort het eerst bij uw adres aan te bieden. Kunt u aangeven bij welke pakketten of op welke data dit is voorgevallen? Dan kan ik dit doorzetten naar het lokale depot en kunnen zij hier naar kijken met de bezorgers. Hartelijke groet, Tom Webcare DHL Parcel

DHL

Heeft op 23 februari 2018 om 18:31 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen via https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Jasmin1