Klacht: bezorgen

op 18 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hoi mijn pakketten worden bezorg paar huizen verder op waarvan ik de mensen niet ken. Ik zelf woon op Karimatastraat 71 1095XR en mijn pakket word geleverd omdat ik niet thuis was op nummer 16. Vind dit gewoon kwakeloos van de bezorger van zo ik heb het afgeleverd vind dit helemaal niet goed van hem. Ben al 3x langs geweest op nummer 16 maar nog steeds niemand aan getroffen is dit jullie service ??? Wat als hun straks zeggen ik heb het helemaal niet ontvangen van de bezorgen die kan ook zo kwakeloos schrijven op het kaartje dat hij daar geleverd heeft ??? Ben benieuwd wanneer ik hun aantref thuis.

Gr Hemantkoemar Gangapersad

Ik ben pas tevreden als ik het zelf in ontvangst neem kom dan op een latere tijd stip terug geef dat aan op het kaartje

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:29 geantwoord

Goedendag, ik kan me uw gevoel goed voorstellen in een situatie als deze! Helaas is het zo dat we wel mogen leveren bij omringende buren als dit is aangegeven door de verzender. Dat de mensen op nummer 16 nu slecht te bereiken zijn is lastig maar daar kan ik u helaas niet mee verder helpen. Excuses voor het ongemak

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door hemant10