Klacht: Bezorgen

op 17 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 12-8-2017, zouden wij tussen 11:30 en 17:00 uur een pakket krijgen. Om 18:49 zijn we niet thuis. Heel gek natuurlijk, eerder al een afspraak gemaakt om dan een briefje op de deur te plakken. Wij weer heel braaf gedaan gezien het hier om diepvries artikelen gaat. Heb er ook een foto van gemaakt.

Op dit formulier staat heel netjes:

Geachte bezorger van postnl,

Dit pakket graag op ons risico voor de deur laten staan. Er zit vers vlees in.

Bij voorbaat dank.

Nu snap ik niet zo heel goed, gezien het feit hij vlak boven de brievenbus hing. Dat er een briefje in de bus is gedaan en ze maandag weer langskomen.

Hoe moeilijk kan het allemaal zijn.

Volgende keer een spandoek?

Als er gelezen word en aan de wensen voldaan word.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 augustus 2017 om 12:12 geantwoord

Geachte mevrouw Karte,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger zich niet heeft gehouden aan het briefje dat op de deur is geplakt.

Een bezorger hoeft zich niet te houden aan een briefje wat op de deur is geplakt. Iemand anders zou ook een briefje op de deur kunnen plakken zodat het pakket er wordt achter gelaten. Dan zou een bezorger direct een rode klacht krijgen.

Heeft op 17 augustus 2017 om 21:04 geantwoord

Hoe kan iemand anders weten dat wij een pakketje verwachten van postnl?

Dit is al meerdere keren goed gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Bibi_13th