Klacht: Bezorgen

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling gedaan bij zooplus. Die zou maandag 3juli bij mij bezorgd worden. De bezorger heeft mijn adres veranderd in het adres van de afhaalpunt. Dit heb ik zelf niet gedaan. Hij heeft niet aangebeld ik was thuis en mijn hond slaat aan als de bel gaat. Dus gewoon een briefje in de bus zonder de tijd er bij te vermelden. Hij heeft al meerdere keren gemopperd dat de pakketten van zooplus te zwaar waren daarom hield ik de deuren al voor hem open. En nu krijg ik dit zo’n groot bedrijf en konden geeneens via de computer de adres naar mijn veranderen. Nu heb ik mijn pakket nog niet dankzij post.nl. Ik moet mij in dubbele kosten steken omdat ik nu voer moet gaan halen in de winkel voor mijn beestjes. Ik heb maar een kleine uitkering en daarom bestel ik bij zooplus omdat het goedkoper is en ik voorlopig vooruit kan voor mijn beestjes. Ik ben ziekelijk en kon ook het pakket niet ophalen omdat het te zwaar is. En heb niemand die dit kan doen voor mij en ik ben maar alleen. Wie betaald mij me extra kosten die ik nu heb moeten maken dankzij de bezorger NIEMAND als zij zelf maar te eten hebben. Ik vind het ronduit schandalig dat ik zo bent behandeld ik was thuis en dan hebben ze het niet naar het afhaalpunt te brengen. Fijn hoor post.nl bedankt dat ik in de ellende komt dankzij jullie

Gewenste Oplossing:

Voortaan aanbellen en niet zomaar een briefje in de bus stoppen omdat het pakket te zwaar is daar hebben jullie karretjes voor. En ik eis een excuus of minstens een vergoeding voor mijn extra onkosten zodat ik deze mnd ook nog kan eten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 17:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Slomp,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakketten zo moeizaam verloopt en kan me voorstellen dat u dit erg frustrerend vindt. Mijn excuses voor de gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Op basis van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds telefonisch, via chat en schriftelijk een melding bij ons heeft gemaakt. De klacht is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling zodat de medewerker zal worden aangesproken op de gang van zaken. Ik kan er niet voor zorgen dat het pakket alsnog op uw adres zal worden afgeleverd. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden, het is daarom niet mogelijk om een vergoeding voor de gemaakte onkosten te ontvangen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor alle overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 13 juli 2017 om 06:17 geantwoord

Nu werd het pakket een nieuw pakket een maandag bezorgt die jongen had geen eens een steek wagen. 2 zware pakketten ik had een boodschappenkar waar ik de tas er vanaf heb gehaald en daar heeft hij de pakketten opgezet. En een vergoeding kan niet volgens de voorwaarden ik vind het echt bizar dit dat zo'n groot bedrijf zo met zijn klanten omgaat sorry.

Alle klachten die gemeld zijn door dreamhead