Klacht: Bezorgdienst

op 09 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eerst kwam het pakket op 01/06 toen op 02/06. Maar op 02/06 niemand gezien op beide dagen. Telefonische contact opgenomen, ze konden het brengen op 03/06 met extra kosten. Op 04/06 wel een tijd doorgekregen, maar ik zit ook met mijn werk t/m 15:45 thuis geweest niemand gezien. Nieuwe afspraak gemaakt, voor vandaag 08/06. Eerste tijd indicatie 14:30 t/m 17:00, opeens een verandering van tijd 10:05 t/m 12:05. Maar nu opeens door vertraging wordt het pakketje voor 22:00 gebracht. Ik vraag mij af met zo’n groot bedrijf, waar het allemaal fout kan gaan. Terwijl andere postorder bedrijven wel redelijk hun afspraken nakomen.

Als men de afspraken nakomt, want men kan niet altijd vrij nemen van zijn werk. Door het niet nakomen van jullie afspraken. Of gaan jullie voor degene die hiervoor vrij neemt, deze dagen terug betalen. En als een afspraak van de middag naar de ochtend verzet wordt, zie ik dat als iets positiefs. Maar dan haal de afspraak niet, en dan door vertraging wordt het voor 22:00 geleverd. Dus kom je afspraken na.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 juni 2021 om 13:10 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuus dat er zoveel vertraging is geweest bij het leveren van uw zending. Uit mijn administratie blijkt dat u gisteren contact heeft gehad via de chat en dat daar alles uitgelegd is. Daarbij zie ik dat uw zending gisteren eindelijk geleverd is, dat is fijn. Ik zal uw melding op dit kanaal sluiten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 09 juni 2021 om 14:10 geantwoord

Het is een excuses geen oplossing. Ondanks men er zelf tijd in moet steken, de eerste twee afspraken niet komen. Bellen, dan kunnen tegen betaling het wel brengen op de derde dag. Met het woord het spijt ons of sorry door de vertraging, is geen oplossing voor de toekomst.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]