Klacht: Bezorgdatum wijzigen

op 20 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als je niet thuis bent op de bezorgdatum die post nl doorgeeeft heb je de mogelijkheid om deze te veranderen. Heel fijn zou je zeggen. Fijn voor de bezorger en je hoeft niemand lastig te vallen. De klacht is dat je op de gewijzigde dag geen bezorgtijd krijgt en dus gewoon moet wachten m.a.g dat de kans groot is dat je weer niet thuis bent. Waarom kunnen ze geen bezorgtijd geven bij een wijziging? Persoonlijk vind ik dit een bijzonder slechte tot geen service en verdient zeker geen schoonheidsprijs

Gewenste Oplossing:

Als een klant de bezorgdag wijzigd er een bezorgtijd bekend gemaakt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Deckers,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u na het wijzigen van de bezorgdatum geen bezorgtijd meer ziet voor de gewenste bezorgdag. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Graag reageer ik op uw bericht.

Normaal gesproken ziet u ook bij/na het wijzigen een tijdvak. Wij streven ernaar om u een specifiek tijdvak te geven waarin we verwachten bij u langs te komen. Echter kan het soms voorkomen dat wij geen verwacht tijdvak kunnen verstrekken. Dit kan komen doordat er een veranderd aanbod in pakketten is, waardoor wij niet kunnen voorspellen wanneer wij langs komen. In de drukke Sinterklaas- en kerstperiode kan dit bijvoorbeeld de oorzaak zijn dat er niet altijd een tijdvak weergegeven wordt. Mijn excuses voor de overlast die u hiervan heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door pm deckers