Klacht: Bezorgdata???

op 31 oktober 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Mijn vriendin en ik hebben op 12/09/2011 een order geplaatst voor een set meubels ter waarde van €3800, geen kleine order lijkt me?
Deze order zou bezorgd worden op 31/10/2011. De bank zou hier niet bij zitten want deze werd later bezorgd aangezien er een langere levertijd op zat. (begrijpelijk)
Ik ben op 26/10/2011 gebeld door het hoofdkantoor van Leen Bakker die mij vertelde dat de eetkamerstoelen later zouden komen omdat deze niet op voorraad waren. Leen Bakker wist al 6 weken eerder dat deze geleverd moesten worden! Deze zouden nu op 16/11/2011 worden bezorgd.
Ook hier ben ik mee akkoord gegaan omdat het niet anders kon. Overigens al een zeer slechte zaak dat ze met een levertijd van 7 weken pas een week van tevoren weten dat ze de stoelen niet kunnen leveren.
Op de 31e aangekomen (dag van levering van de rest van de meubels) wilde ik gaan kijken hoe laat deze zouden komen. Ik heb hiervoor eerst op internet gekeken maar toen werd mijn ordernummer niet herkend. Toen de klantenservice gebeld en daar nog een keer geprobeerd maar ook daar werd mijn ordernummer niet herkend.
Ik heb mezelf door laten schakelen naar iemand van de klantenservice en deze vertelde mij vrolijk dat de gehele levering was verzet naar 16/11/2011, en vermeldde mij daar ook even bij dat ze daar verder niks aan kon doen.
We hadden 31/10/2011 afgesproken omdat mijn vriendin geopereerd moet worden op 2/11/2011. Dan hadden we de meubels alvast als zij geopereerd was.
Nu heb ik in het weekend heel de woonkamer leeggehaald dus ik zit nu in een leeg huis en zou dus nog twee weken moeten wachten.
Nu zijn we overeengekomen dat ze 2 dagen later worden geleverd. Dus 2/11/2011. Dit zijn niet de overeengekomen data dus ik ben hier ook erg ontevreden over. En ik moet nog zelf bellen om te horen dat vandaag de meubels niet zouden komen!! Dit is niet de manier van werken en zakendoen volgens mij??

Ik heb een dag vrij moeten nemen en moet dat woensdag dus nog een keer doen. 1 dag hiervan was ingerekend dus ik neem aan dat 1 dag vergoed word door LeenBakker. Ook zou ik tevreden zijn als ik geen bezorgkosten hoef te betalen. Ik zou tevreden zijn met een reële vergoeding voor deze dag en de bezorgkosten.

Alle klachten die gemeld zijn door Yann1987