Klacht: Bezorgd zonder ontvangst, geen briefje, bij buren

op 05 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het pakket zou bezorgd worden op di 4 juli, van 11:00 tot 15:00. Gelukkig was ik de hele dag thuis maar heb geen bel gehoord. Nou kijk ik de volgende ochtend op de status van de site DHL en staat er bezorgd op 4 juli om 21:31???? En dan bij de buren ook nog.

De volgende ochtend loop ik naar beneden om te kijken of er een briefje op de mat ligt van het trappenhuis waar misschien op staat welke buurman/vrouw hem in ontvangst heeft genomen. Heb deze niet kunnen vinden en weet nu ook niet welke van alle buren (het complex bestaat voornamelijk uit studenten) mijn pakket in ontvangst heeft genomen. Het is een zeer leuk pakket voor iedereen om in ontvangst te nemen dus ik denk dat ik het origineel verzonden pakket niet meer terug zie.

(Zending nummer stuur ik op aanvraag)

Ik zou graag willen dat DHL mij laat weten wat het adres is van mijn pakket of dat ze het pakket alsnog aan mij persoonlijk willen leveren. Ik ben alleen tevreden als ik mijn pakket terug krijg.

Ook waardeer ik het als DHL postbezorgers aangeven dat ze de deadline die staat op de volg-uw-zending site niet gaan halen waardoor je niet gedwongen wordt thuis te blijven. Want 21:31 is niet eens in de buurt van de aangegeven tijd.

Ik begrijp heel goed dat dit gaat om een fout van een koerier maar ik zou ook heel graag willen dat zijn/haar leidinggevende hiervan op de hoogte wordt gesteld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 juli 2017 om 15:05 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht marty-tinus

1 maand geleden - Bedankt Thijs! Ik heb hem inderdaad bij de buren kunnen ophalen, klacht verholpen!

Alle klachten die gemeld zijn door marty-tinus