Klacht: Bezorgd tijden kloppen niet

op 14 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb twee dagen geleden een pakket besteld die ik gister eigenlijk al verwacht had maar door de webshop komt het vandaag pas.
Het word bezorgd bij een dhl ophaal shop en op jullie site staat tussen 10.00 en 12.00. Het zou dan ook heel fijn zijn als het daarwerkelijk tussen die tijden daar ligt zodat ik het na 12.00 op kan halen.
Ik hou hier rekening mee omdat ik vanmiddag ook weer weg moet en dan geen tijd heb. Dus jullie tijden op de site kloppen niet want het is nu al 12e en de bezorger is nog steeds onderweg.

Het gaat om dit nummer: 3SDST26533501

Als de tijden op de site GOED worden aangepast zodat je hier rekening mee kan houden en er optijd word vermeld dat het pakket er op een later tijdstip is!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 juli 2017 om 14:17 geantwoord

Goedendag,

Dat is niet zo fraai inderdaad! Als er tijden gecommuniceerd worden moet u daar vanuit kunnen gaan, naast het feit als dit veranderd dat u daarvan op de hoogte gehouden word. Ik zal hier intern een melding van maken, zodat er gekeken kan worden in de toekomst hier beter mee om te gaan. Excuses voor het ongemak.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Suzet123