Klacht: Bezorgd maar niet ontvangen

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Op track & trace staat dat ik het brievenbuspakketje heb ontvangen, maar er is niks bezorgd van H&M. Ik heb hier wel voor betaald.

Gewenste Oplossing:

Als het product als nog wordt bezorgd of dat ik mijn geld terugkrijg. Maar geld terugkrijgen moet van H&M en het is een fout van Post NL. Dit zal dus niet snel gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 december 2017 om 11:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Pouwer,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakketje van de H&M verwachtte, maar dat deze niet bezorgd is. Ik kan me goed voorstellen dat u daar meer informatie over wilt hebben.

De code die u verstuurde kan ik helaas niet traceren. Als het pakket ondertussen alsnog niet geleverd is adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. Deze kan eventueel een melding bij ons maken en je een juiste oplossing bieden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door madpouwer