Klacht: Bezorgd bij een ander portiek

op 28 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL heeft pakket bezorgd, niet bij buren maar een portiek verderop. Hier wonen buitenlandse mensen die geen woordenwisselingen spreken en geen idee hebven waar ik het over heb. Op het half ingevulde DHL papiertje staat niet eens wie de afzender is en de kode werkt niet omdat er al is bezorgd. DHL geeft me het advies om me tot de verzender te wensen. Echter DHL heeft me niet geinformeerd wie de verzender is.

Gewenste Oplossing:

DHL moet me informeren over de verzender en vooral niet bezorgen bij een ander portiek. Die mensen kennen me niet en ik hen niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Volgens mijn systeem is dit een zending afkomstig van Deutsche Post, wie de uiteindelijke verzender is, kan ik helaas niet terugzien, dit kunt u eventueel wel opvragen bij de Deutsche Post. Ik zal dit als klacht melden bij het depot, want het is uiteraard niet de bedoeling dat uw zending in een heel ander portiek wordt afgegeven. Mijn excuses hiervoor.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tugela