Klacht: Bezorgd bij de buren op.

op 30 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bezorger van DHL is gister (29-06-2017) aan de deur geweest om te vertellen dat ik een pakketje zou ontvangen en dat het wel bij hem op de lijst stond maar hij het niet bij zich had. Hij wist niet precies wat er gebeurd was en zou later nog kijken.

Vervolgens heb ik een pakket aangenomen van de buren en heeft de bezorger een niet thuis briefje in de brievenbus gestopt bij de buren.

Nadat de bezorger verstrokken was heb ik de nog eens de tracking link gecontroleerd. Daar stond nog steeds op dat het tussen 14:00 uur en 18:00 uur bezorgd zou worden.

Later die dag heb ik nog eens gekeken en bleek dat het pakketje bij de buren afgeleverd was. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen met de buren en het bleek dat die helemaal niet thuis waren op dat tijdstip dat het afgeleverd zou zijn. Ik heb geen pakket ontvangen en de buren ook niet.

Het pakketje zou op 17:39 zijn afgeleverd bij de buren terwijl wij zelf thuis waren op dat moment.

De tracking link van de buren geeft aan dat de bezorger om 15:24 het pakket van de buren heeft afgeleverd op mijn adres.

Gewenste Oplossing:

Als het probleem is opgelost en het pakket afgeleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 juni 2017 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spjtig om te moeten vernemen dat de levering niet naar verwachting verloopt. Ik verwacht dat uw pakket op het depot was achtergebleven en dat deze wordt nageleverd, echter wil ik u toch vragen om deze klacht ook bij de verzender neer te leggen. Mocht uw pakket namelijk niet meer boven water komen zijn zij verplicht om u te vergoeden, dan wel een nieuw pakket toe te sturen. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mwtje