Klacht: bezorgd bij buren; maar zij hebben niks ontvangen

floor de with op 30 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

briefje in brievenbus ontvangen; bezorgd bij buren op nr 96, zij hebben niks ontvangen

als het pakketje bij mij komt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 december 2019 om 13:27 geantwoord

Geachte mevrouw,

Mijn excuses dat de informatie op dit briefje niet klopt. Zonder de Track en Trace code kan ik helaas niet met u meekijken. Ik heb op basis van uw adres geen pakket kunnen vinden, dus ik denk dat de chauffeur zich heeft vergist bij het achterlaten van het briefje. Mocht u toch een bepaald pakket niet hebben ontvangen, dan adviseer ik u om dit te melden bij de afzender voor meer informatie en een verdere oplossing.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door floor de with