Klacht: bezorgd bij buren; maar zij hebben niks ontvangen

floor de with op 30 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

briefje in brievenbus ontvangen; bezorgd bij buren op nr 96, zij hebben niks ontvangen

Gewenste Oplossing:

als het pakketje bij mij komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 december 2019 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat de informatie op dit briefje niet klopt. Zonder de Track en Trace code kan ik helaas niet met u meekijken. Ik heb op basis van uw adres geen pakket kunnen vinden, dus ik denk dat de chauffeur zich heeft vergist bij het achterlaten van het briefje. Mocht u toch een bepaald pakket niet hebben ontvangen, dan adviseer ik u om dit te melden bij de afzender voor meer informatie en een verdere oplossing.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door floor de with