Klacht: Bezorgd???

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 3 dagen op de door DHL aangegeven tijden zitten wachten op mijn pakket. Dag 1 en 2 bericht gekregen (niet thuis) terwijl ik gewoon thuis was… Beide keren geen briefje in de bus!? Dus dag 3 voor de deur gaan zitten wachten met de track&trace aan en om de paar minuten op refresh drukken om te kijken waar mijn pakket blijft… En nu zie ik de status van onderweg veranderen naar bezorgd, terwijl ik voor de deur zit te wachten!! DHL bedonderd de boel gewoon echt waar ik bij zit!!

Gewenste Oplossing:

IK WIL MIJN PAKKET!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Dat is wel heel erg bizar! Volgens mijn gegevens is uw pakket inderdaad bezorgd, en volgens de melding van de chauffeur, op uw adres. Indien dit niet klopt, wil ik u adviseren om hier melding van te maken bij de verzender. Zij kunnen hier namelijk een onderzoek voor starten.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 juli 2017 om 14:58 geantwoord

Goedemiddag Sanne,

Het kan nog gekker...

Ik heb inmiddels ook telefonisch contact gehad met DHL, en deze collega kon mij vertellen dat de dienstdoende pakketbezorger op een aantal kilometers afstand van mijn adres de status van het pakket heeft veranderd in bezorgd, en dus waarschijnlijk het pakket op een ander adres heeft afgeleverd!?

Ik heb dus op aanraden van je collega en zoals jij ook al aangaf contact gezocht met de verzender. Deze gaat contact opnemen met DHL om de uiterlijke kenmerken van het pakket te delen met DHL om vervolgens te proberen het pakket terug te halen.

Het kon in ieder geval nog een aantal werkdagen duren voor ik überhaupt meer info of mijn pakket krijg.

Je collega gaf aan dat de dienstdoende bezorger er een potje van heeft gemaakt, maar daar heb ik niet zoveel aan aangezien ik degene ben die vandaag zonder cadeautje op een verjaardag aankomt...

Alle klachten die gemeld zijn door Jassli