Klacht: bezorgd ?

op 19 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we waren niet thuis de bezorger heeft het afgegeven op een ander flat nr 194 maar dat bestaat niet dus geinformeerd bij andere nummers helaas niet bekend

Gewenste Oplossing:

het zou toch beter zijn dit naar een distributie center af tegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 mei 2017 om 13:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te vernemen dat uw pakket niet op de plek ligt dat uw briefje aangaf. Ik zie hier de melding dat de bezorger heeft afgegeven op nummer 134. Ik denk dat dit nummer wel bestaat in de flat en u hier uw pakket kunt vinden.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Ger Tirion

5 maanden geleden - Mooi dat DHL gereageerd heeft maar ik heb zelf al uit gevonden op de DHL site om welk flat nr het ging maar de gene die daar woont op nr 134 heeft niets ontvangen Terug naar af dus Gr Ger Tirion

Heeft op 21 mei 2017 om 22:50 geantwoord

Het probleem is dat DHL denkt met idioten temaken heeft maar ik heb op de site van DHL gezien dat het bezorgd is op nr 134 maar deze persoon heeft niets ontvangen dus er is niets opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Ger Tirion