Klacht: Bezorgcode werkt niet

op 14 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan uw pakket nog niet ontvangen te hebben. Graag kijk ik met u mee naar deze zending. Kunt u misschien de traceercode van uw pakket toesturen (vaak beginnend met 3S, JVLG of JJD)? Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 februari 2018 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u ontvangen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen via de volgende contactgegevens https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door dpcmusicproductions