Klacht: Bezorgcode werkt niet

op 19 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Beste meneer Salemink, Bedankt voor uw bericht. Als ik uw zending nakijk in ons systeem zou deze op 14-09 geleverd zijn bij uw buren op nummer 20. Mijn excuses als de bezorger dit niet duidelijk op het kaartje heeft aangegeven. Mocht u de zending niet ontvangen hebben, laat het dan evenw eten. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Klantenservice Webcare

Reactie van de melder van de klacht freeksalemink@hotmail.com

1 jaar geleden - Klopt dat stond niet op het kaartje en de buurman was niet thuis! Dank voor je bericht Janneke en pakketje is terecht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 september 2017 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Nogmaals bedankt voor uw bericht. Goed om te horen dat het pakketje terecht is. Uiteraard dient de bezorger dit op het kaartje aan te geven, zodat u hierover geïnformeerd bent.

Indien u nog vragen hebt horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel webcare klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door freeksalemink@hotmail.com