Klacht: Bezorgcode werkt niet.

op 21 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag DHL gemist. De code werkte niet om te zien wanneer ze zouden komen. Er lag een kaartje in de bus waarop je je bezorgcode staat. Die code werkt dus ook niet. Op het kaartje staat verder niks, ook niet wanneer het volgende bezorgmoment is. Heel vervelend.
Wat nu?

Gewenste Oplossing:

Als het pakket morgen bezorgt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juli 2017 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw adres gegevens zie ik meerdere zendingen in ons systeem. Heeft u voor ons de traceercode van de zending die het betreft? Deze begint met 3S, JVGL of JJD? Aan de hand hiervan kan ik zien om welke zending het gaat.

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door D. Koelewijn