Klacht: Bezorgcode werkt niet.

DHL_klacht op 12 oktober 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Briefje in de bus: we hebben je gemist.
Verder niets aangevinkt, enkel een bezorgcode. En die werkt niet.
Voor contact moet je een account nummer of 10 cijferig verzendnummer hebben.
Geen persoonlijk contact, zelfs niet via de chat. De virtuele assistent begrijpt niets.
Zeer klantonvriendelijk allemaal..

Gewenste Oplossing:

Als er een ander beleid gevoerd zou worden. Ipv afschuiven.
In ieder geval dat mijn pakketje vindbaar is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 oktober 2020 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag.

Wat vervelend dat het briefje niet is ingevuld voor u. Ik zie echter op basis van uw adres geen zendingen terug. Ik vermoed dat dit briefje dan ook niet voor u bestemd is maar hier per ongeluk is achter gelaten. Verwacht u wel een pakket? Dan ontvangen we hier graag het zendingsnummer van. Overigens lijkt het er op dat u contact heeft opgenomen met DHL Express. U kunt ons contacten via https://dhlparcel.nl/nl/consument/support mochten er nog vragen of opmerkingen zijn.

Met vriendelijke groet,

Emiel

DHL_klacht

Heeft op 12 oktober 2020 om 14:42 geantwoord

De buren kwamen net met het pakketje aan de deur.. dus weer fout.
7FU0543FD

Alle klachten die gemeld zijn door DHL_klacht