Klacht: Bezorgcode werkt niet

op 15 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Weer een pakket door DHL bezorgd bij de buren, huisnummer staat onduidelijk omschreven op het briefje. De bezorgcode werkt niet, ik heb eerlijk gezegd ook nooit meegemaakt dat hij wel werkt.

De messenger is overbelast en chat leg je uit wat het probleem is, om vervolgens een bericht te ontvangen dat de chat niet doorgezet kan worden door de drukte.

Gewenste Oplossing:

De bezorgcode moet werken. Daarnaast duurt het erg lang voor ik reactie krijg op mijn messenger bericht. Ik wil graag weten waar mijn pakket nu bezorgt is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 mei 2020 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding. De bezorgcode die werkt vandaag niet meer. Je kan het pakket traceren met het traceernummer en je postcode via de track trace:
https:www.dhlparcel.nlnlconsumenttrack-en-trace

Ik zie geen pakket dat bij buren bezorgd zou zijn, er ligt wel een pakket voor je klaar op een ServicePoint, mogelijk is dat het pakket waar het kaartje betrekking op heeft.

Kom je er zo niet uit, neem dan toch even contact met ons, we zijn op meerdere manieren te bereiken. Onze contactgegevens vind je in deze link: https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mirthe7365