Klacht: Bezorgcode werkt niet.

op 04 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was niet thuis, dus heb de datum veranderd. De datum was veranderd en ze kwamen dus niet terwijl ik de hele dag er thuis voor gebleven ben. Nu heb ik weer een briefje binnen gekregen en heb hetzelfde gedaan maar nu werkt het niet!?

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als mijn pakketje binnen komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 september 2018 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Ik kan me voorstellen dat dit niet wenselijk is. Echter na het kijken op uw adres gegevens aangezien ik met de bezorgcode niks kan terugvinden, lijken er geen recente zendingen naar voren te komen. Heeft u voor mij wellicht ook het zendingsnummer wat u van de verzender gecommuniceerd heeft gekregen? Dan kan ik de zending erbij pakken voor u.

Met vriendelijke groet,

Mike

Heeft op 05 september 2018 om 12:57 geantwoord

Ik heb de codes gestuurd en hoor niks meer? Dus nee ik ga niet akkoord met de geboden oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Isabelhopman98@icloud.com