Klacht: Bezorg tijden

op 13 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik vind de ontduidelijkheden in het bezorgen heel vervelend. Vandaag zou vanuit België mijn notebook arriveren via DHL. Als ik de link in het smsje open lijkt het erop dat ze vandaag tussen 18/21 uur komen. Ik gegoogled en uitgekomen ergens waar je een postcode in moest vullen om bezorgvlakken te zien. Dat gedaan en voor vandaag zouden ze bezorgen tussen 11 en 15 of 18 en 21. Ik had meer dingen te doen maar wilde het pakje niet missen. Wij bellen en werden doorverbonden waar een vriendelijk meisje ons vertelde dwt het met de dag levering mee komt. Dat was tegen onze verwqchtingen dus de afspraken verzet en gewacht. Nu is het bijna half vier en er is niemand geweest. Wij zijn nu toch maar weg gegaan maar deze omslachtigheid is erg vervelend. Hopelijk had ik toch gelijk en komt hij na6en maar ik vrees van niet.

Mij kunnen ze niet meer helpen maar misschien toch een keer het bezorgingsbeleid/ track en trace aanpassen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig dat het voor u niet duidelijk is wanneer uw pakket wordt geleverd. Op basis van uw adres gegevens die u noemt in uw bericht kan ik geen zending terug vinden bij DHL Parcel. Uw schermafbeelding kan ik helaas niet openen. Zou u mij de traceercode willen sturen? Beginnend met 3S, JVGL of JJD? Wellicht kan ik op basis daarvan meer zien. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 13 september 2017 om 13:35 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Floorboogaart