Klacht: Bezorg niet ontvangen

MV halimo op 03 maart 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb bezorg niet ontvangen sinds 4 januari 2021

Als ik mijn spullen vinden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 maart 2021 om 19:18 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat u het betreffende pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u het pakket graag alsnog in ontvangst zou willen nemen. Volgens mijn informatie is uw pakket na een mislukte bezorgpoging op uw adres op 23 december 2020 naar een PostNL-punt gebracht. U had daarna zeven dagen de tijd om het pakket op te halen. Omdat het pakket niet binnen de bewaartermijn van zeven dagen is opgehaald, heeft het PostNL-punt het pakket volgens procedure retour afzender gestuurd. Helaas was het adres van de afzender onbekend en is het pakket bij de afdeling onbestelbare stukken terechtgekomen. De afzender van het pakket kan conform overeengekomen verzendvoorwaarden een onderzoek instellen om te controleren of het pakket daar inderdaad aanwezig is. Ik adviseer u daarom om contact op te nemen met de afzender van het pakket.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MV halimo