Klacht: Bezoekbeperking

op 08 december 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Beste HC
Als trouwe klant heb ik laatst een bezoekbeperking gekregen..van 4x pmnd dit kan liggen doordat ik geen parkeer had betaald.mijn pasjes bewust thuis laat liggen.maar bij volgend bezoek meteen afgerekend.vind dit heel vervelend ook.omdat de feestdagen komen rr ook aan em wij met family en vrienden graag gezellig naar HC komen.Vind het zoo niet eerlijk.

Bezoekbeperking terugdraaien of van 4x pm.8x pm.maken

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 11 december 2017 om 15:46 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht ANOERADHA BHATTOE

7 maanden geleden - Goededag meneer,mevrouw Ik wacht nog steeds op een positiefe oplossing... Gr.A

Heeft op 18 december 2017 om 13:27 geantwoord

Goeiedag meneer,
Nog wil ik u laten weten naar aanleiding van mijn bezoekverbod...ikzelf heb geen auto heb 2x geen parkeer betaald Heb ik mijn hc card gegeven bij de garage kwam altijd met me vriend voor hem draai ik nu op en heb een bezoekbeperking.ik vind dat mijn vrirend dan ook diezelfde bezoekbeperking moet krijgen als ik het was tensslotte zijn auto!! Want die gaat nu nog zondr mij! Terwijl het zijn auto was!! Mnr S. Ramautar geb.datum 8/03/1969 met.autokenteken 30TJLX Graag wil ik wel anoniem blijve dat ik dit heb gemeld. Eerlijk is eerlijk klaar hoop op een goed besluit groeten

Ik wil een reactie plaatsen

Bericht van Holland Casino

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Bhattoe, Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw twee reacties op ons antwoord. Wij houden ons aan de beslissing en blijven bij het antwoord dat wij in onze vorige mail hebben gegeven. De parkeergarageschuld is niet de hoofdreden geweest van het gesprek met u. Dit was een signaal intern in combinatie met uw hoge bezoekfrequentie en de twee parkeergarageschulden. In dit gesprek is door de medewerker aan u het advies gegeven om een bezoekbeperking of een entreeverbod te nemen. Naar aanleiding van dit advies is door u zelf de beslissing genomen om een bezoekbeperking te nemen. De bezoekbeperking is dus niet aan u opgelegd door Holland Casino. Wij begrijpen dat u niet blij met het antwoord bent en dat u achteraf na het aangaan van de bezoekbeperking misschien spijt hebt gekregen maar we kunnen en gaan hier verder niets aan veranderen. M.b.t. uw laatste mail met hierin een verweer over uw parkeergarage schuld het volgende. U bent zelf de persoon geweest die bij onze medewerkers hebt aangegeven dat u uw parkeerkaartje niet kon betalen. Ook in het laatste gesprek hebt u zelf nog verklaard dat uw grote verlies de reden was dat u de parkeergarage niet kon betalen. Als u hier behoefte aan hebt, dan kunnen we u uitnodigen voor een persoonlijk gesprek waarin onze manager Security u alles nog een keer goed kan uitleggen. Met vriendelijke groet, Holland Casino Rotterdam Antien Veldhoen Casinomanager

Alle klachten die gemeld zijn door ANOERADHA BHATTOE