Klacht: beyond beauty

op 27 september 2011 over beyond-beauty.eu in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Goedendag,
Ik heb al eerder geschreven over dit bedrijf. Nu is er via Tros Radar Forum iemand die lotgenoten oproept, kijk hier alsjeblieft naar want ik vind het zeer belangrijk dat hier op gereageerd wordt. Het wordt namelijk de hoogste tijd dat dit bedrijf eens aangepakt gaat worden. Ondanks de media, Vara Kassa waar ik ook aanwezig was, blijven ze doorgaan. Ik zelf heb na 5 maanden niets meer gehoord te hebben van webcasso een dagvaarding gekregen van de deurwaarder die ineens op mijn stoep stond. Aanstaande donderdag is de zitting.
Ik heb alle documenten met verweer ingeleverd. Van verschillende sites, QQLQ, recht op je recht, Helpdesk, Tros Radar en Vara heb ik alle informatie gehaald van mensen met de zelfde klachten over Beyond Beauty. Het zijn ongelovelijk veel mensen die benaderd zijn.
Dus zou iedereen die is opgelicht door dit bedrijf willen reageren naar Tros Radar, degene die dit heeft gerealisserd is de Heer Hans van Bijnen. Alvast bedankt, we kunnen alle steun van en met elkaar gebruiken.
Groetjes Edith den Breejen.

Gewenste oplossing

Dat ik hoop dat de overheid zich eens gaat buigen over de malafide praktijken van dit bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door breejen