Klacht: Bewust Pensioen regeling niet op orde bij Nationale Nederlanden, veel fouten

op 07 oktober 2017 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Mijn pensioenaanspraken kloppen niet gezien de UPO die ik ontving, ik probeer al maanden mijn pensioenwaardeoverdracht van het pensioenfonds van mijn vorige werkgever (Aegon) naar het pensioen bij Nationale Nederlanden over te zetten, en kreeg twee keer een reactie op mijn vragen dat deze in behandeling zijn genomen ongeveer een half jaar geleden en die twee mensen werken er niet meer en sindsdien alleen automatische reacties ontvangen dat ze reageren binnen vijf werkdagen, maar daarna en ook na veel reminders wanneer ze ernaar gaan kijken en om te bevestigen dat waardeoverdracht in orde is hoorde ik telkens niks meer.

Hopelijk lukt het via online kanalen nu wel om hier schot in te krijgen.

Als eerste stap dat er eindelijk iemand reageert.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Roelof Sietze Blok

1 week geleden - Bedankt, hopelijk gaan ze nu wel naar mijn vragen kijken die ik de afgelopen maanden heb gesteld. Dat zou mooi zijn.

Bericht van Nationale Nederlanden

1 week geleden - Hallo Roelof Sietze,   Vervelend dat je ontevreden bent over ons. En eigenlijk is het nog vervelender dat je dit op deze website hebt moeten plaatsen. Dit betekent waarschijnlijk dat we je in eerste instantie niet hebben kunnen helpen zoals je had verwacht. Onze excuses hiervoor.   We helpen je graag verder. Zou je de klacht willen sturen via onze social media kanalen? We vragen dit, omdat we via deze kanalen je beter kunnen helpen, met name door de mogelijkheid van privéberichten voor persoonlijke info.   Dat kan op de volgende manieren.   Facebook:           ga naar https://www.facebook.com/NationaleNederlanden/ en dan kies voor ‘bericht versturen’. Twitter:                ga naar https://twitter.com/nn_nederland en dan kiezen voor ‘bericht verzenden’.   We nemen je klacht in behandeling.   Wil je liever niet via Social Medial je klacht insturen, dan kun je deze ook insturen via het klachtenformulier op onze website: https://www.nn.nl/Contact/Klacht-melden.htm We begrijpen dat we een extra actie van jouw kant vragen. Hopelijk begrijp je dat we je juist naar een ander kanaal verwijzen, omdat we goede service willen bieden.   Groet, Roy

Alle klachten die gemeld zijn door Roelof Sietze Blok