Klacht: Bewust foute informatie

op 11 maart 2017 over NuSierbestrating.nl in de categorie Tuin

Zojuist via marktplaats bij www.nusierbestrating.nl terechtgekomen om daar leisteen b keuze te kopen. Er stond op marktplaats noch op de site zelf dat het geen echt leisteen was. Op de site gekomen is de prijs ten eerste al een stuk hoger €15,89 ipv €12,23, moest je minimaal 10,04 m2 afnemen.

Maar dat was nog allemaal niet het ergste. Net willen bestellen en kom ik er achter dat het helemaal geen leisteen is, maar een betontegel. Natuurlijk heeft nusierbestrating.nl welke kennelijk onderdeel is van nubouwen.nl dit gemakshalve volledig weggelaten. Het is dat ik aan de medewerkster vroeg of b keuze nog wel een mooie leisteen was, anders had ik gewoon met betontegels gezeten.

Het staat nergens op de pagina zelf. De titel is: Terras-tegel antraciet 60x60x4cm leisteen(B-keus) En hieronder wordt ook niet gesproken dat het imitatie of een leisteen look zou zijn.

De medewerker snauwt me af en zegt dat ik dat voor die prijs niet kan verwachten. Sorry dat weet ik niet. En dat ik dan maar door de site had moeten zoeken en dan zou ik het daar wel bij betontegels zien staan.

Zelfs de breadcrum op de site spreekt niet over een categorie betontegels. Verder geef ik aan dat ik dit niet correct vindt, zegt de medewerkster telefonisch tegen mij dat ik dan maar een zielig persoon ben als ik hier over wil klagen.

Ik wil niet persé klagen, alleen dit is duidelijk een gevalletje met mensen trekken met nep dingen en dan later bezorgkosten in rekening te brengen van honderden euro’s al ik opeens een aantal zware pallets terug had moeten sturen.

Ik adviseer iedereen om extra op te letten voordat je bij dit bedrijf koopt. Want het kan zomaar zijn dat je een kat in de zak koopt. En dan zal een medewerker je vast en zeker wel vertellen dat je zielig bent en verder had moeten zoeken.

Ik vind dat ik moet kunnen vertrouwen op hetgeen er in de advertentie en bij het product staat. Geen zoektocht voor de klant, maar gewoon correct infromeren door de leverancier.

Excuses aanb ieden dat ze tegen mij gezegd heeft dat ik dan maar een zielig figuur ben als ik een klacht wil indienen. En mij gewoon leisteen leveren voor het bedrag op de site en op marktplaats en geen rotzooi betontegel.

Bericht van NuSierbestrating.nl

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij vinden het vervelend om deze review van u te lezen. Wij zijn het dan ook zeer oneens met de beweringen die u maakt. Wij vermelden bij al onze producten dat B-keus uitsluitend per volle pallet gaat. Dit aangezien dit volle, gesloten pallets zijn die wij niet in kunnen zien. Daarnaast wordt er vermeld dat het betontegels zijn met een leisteen reliëf. Er wordt nooit op onze site gezegd dat de kwaliteit: leisteen is. Slechts een leisteen reliëf. Dit wil zeggen dat de tegels een golvend oppervlak hebben. De beschuldigingen aan het adres van 1 van onze collega's is daarnaast onjuist. De collega heeft u zo vriendelijk en behulpzaam mogelijk proberen te helpen en uitgelegd dat het niet realistisch is dat u voor 10-15 euro leisteen tegels kunt aanschaffen. We vinden het erg vervelend dat u zich zo benadeelt voelt, maar wij zijn het absoluut niet eens met uw review. Met vriendelijke groet, Het team van NuSierbestrating

Alle klachten die gemeld zijn door Appie02