Klacht: bevestiging email komt niet;onmogelijk account te stopzetten. kosten lopen verder. incassoverzoek aangekomen.

op 10 september 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik wil mijn premium account stopzetten, en de basis account sluiten.
Deze bemiddelaar werkt niet, ik heb nog geen woning gevonden en alle woningen die op de site staan, zijn al verhuurd. En dat word bekend alleen na de betaling (min. 19.90€ per maand!) voor een premium account.

Ik ben al de tweede keer an het proberen, zonder succes.
Het zou eigenlijk gemakkelijk zijn…
Maar om het te doen moet men de password invoeren, en dan op een bevestiging email wachten…en de email is na een week nog niet aangekomen, en nee, het is ook niet in de spam filter.

Ik heb de incasso machtiging op mijn konto geblokkeerd, en nu is een incassoverzoek an mij verstuurd. Ik probeer sinds einde august mijn account bij huurstunt te verwijderen om verdere kosten te voorkomen, maar zij hebben het lekker onmogelijk gemaakt.

Ik ben tevreden als mijn account bij huurstunt.nl niet meer bestaat, en als ik niet de kosten voor september moet betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 12 september 2017 om 15:40 geantwoord

Beste Ilaria,

Wanneer je de mail niet ontvangt waarmee je het Premium Account kunt opzeggen had je contact met ons kunnen opnemen.

Je hebt de mogelijkheid om per mail, per post of per Whatsapp in contact te komen.

Je hebt het Premium Account inmiddels succesvol opgezegd op 11 september.

Omdat je het account inmiddels zelf hebt opgezegd willen we je vragen om je klacht te verwijderen.

Team Huurstunt.nl

Heeft op 13 september 2017 om 07:37 geantwoord

Als jullie de klacht gezien heb, dan heb jullie ook de bevestigings link gestuurd voor de opzegging van de account. Eerder niet. Ik had al contact met jullie genomen, ik had ook een antword gekrijgt maar mijn klacht word ignoriert.
De account stopt om de 25 september dus moet ik nog de 20 euro's betalen. De service vind ik niet goed. Alle appartementen zijn al gehuurd het is ne zonde van geld.
Dus voor mij de klacht bestaat nog.

Alle klachten die gemeld zijn door illy_