Klacht: Bevestigde en betaalde boeking niet gehonoreerd. Geen teruggave teveel betaalde huur.

op 19 juli 2017 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Op 12 maart 2017 heb ik een auto geboekt via de website van Europcar en de huur betaald. Bij aankomst in Oman bleek dat de boeking niet werd gehonoreerd en bleek dat de auto vele malen duurder was. Ik heb de auto geboekt voor 7 dagen en hem uiteindelijk 8 dagen gebruikt in overleg met de lokale verhuurder. Bij het terugbrengen bleek dat ik ongeveer het drievoudige moest betalen! Na terugkomst in Nederland contact gezocht met de klantenservice en mijn klacht omschreven.

Nu, 4 maanden en vele emails later heb ik nog steeds geen restitutie van mijn geld ontvangen.

Zodra ik van Europcar het teveel betaalde heb terug gekregen en Europcar mijn bevestigde en betaalde reservering respecteert.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 20 juli 2018 om 16:45 geantwoord

Geachte heer Osinga,

Via klacht.nl zag ik helaas vertraagd uw bericht.

Ik heb uw verhuring nader bekeken. Ik zie dat ik vorig jaar al mailcontact met u heb gehad hierover. Ik zie ook dat de kwestie toen is opgelost.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland