Klacht: beveiliging valt steeds uit.

op 30 oktober 2011 over Panda Antivirus in de categorie Software

Ik heb in juli 2011 mijn Panda beveiliging aangeschaft. Vanaf begin augustus kreeg ik problemen. Ik kreeg steeds de melding dat mijn beveiliging met meer werkte.
Heb hierover contact opgenomen met de helpdesk. In het begin werd er nog gereageerd op mijn emails met mogelijke oplossingen. Ik heb alle mogelijk informatie aan hen moeten sturen. Maar steeds bleek dat de oplossingen die zij mij gaven niet dé oplossing was. Na verloop van tijd kreeg ik ook geen enkele reactie meer op mijn emails.
Wel hebben ze mij op een gegeven moment een mail gestuurd omdat zij in de veronderstelling waren dat mijn probleem was opgelost, omdat ze van mij geen reactie meer hadden ontvangen (ik moest binnen 2 dagen reageren anders gaan ze er van uit dat het probleem is opgelost). Ze hebben blijkbaar hun call-registratie ook niet op orde want ik heb in die 2 dagen 2x een mail gestuurd.
Nu zijn we bijna 2,5 maanden verder en hebben ze dit probleem nog niet kunnen oplossen en wordt er nog steeds niet gereageerd op mijn emails. Ook had ik in de tussentijd een klacht ingediend. En u raadt het al, ook hierop wordt niet gereageerd.
Ze verkopen producten waarvan ze zelf de problemen niet kunnen oplossen Laten mij vervolgens met een ondeugdelijk product zitten, en laten helemaal niet meer van zich horen.
Ik heb ze voorgesteld mij een evenredig deel van de aanschafprijs terug te betalen, maar wéér geen reactie.
Ik vind dit echt schandalig. Ik ben erg teleurgesteld in Panda.

oplossing van het probleem of terugbetaling van de aanschafwaarde.

Alle klachten die gemeld zijn door Farla2011