Klacht: beveiliging

op 08 oktober 2011 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Microsoft

6 jaren geleden - Een veel geziene oorzaak bij certificaat problemen, is een verkeerde datum/ tijd instelling. Ik wil u dan ook vragen om de datum en de tijd van uw computer te controleren en deze (indien nodig) te corrigeren. U kunt Datum en tijd als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Klok, taal en regio en klik vervolgens op Datum en tijd. 2. Controleer op het tabblad Datum en tijd of de datum en tijd van de computer juist zijn. Als dit niet het geval is, klikt u op Datum en tijd wijzigen. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging. 3. Voer de volgende handelingen uit in het dialoogvenster Datum en tijd instellen: • Als u de datum wilt wijzigen, klikt u onder Datum op de pijltjes naar links of rechts om de huidige maand in de kalender te zoeken en klikt u vervolgens op de huidige datum. • Als u de tijd wilt wijzigen, dubbelklikt u onder Tijd op het uur, de minuten en de seconden die u wilt wijzigen en klikt u vervolgens op de pijltjes om de waarde te verhogen of te verlagen. 4. Klik op OK zodra u de tijdsinstellingen hebt gewijzigd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door DCBredewold