Klacht: betreft verlening voordelengids.eu

op 08 oktober 2011 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik word verplicht om mijn abonnement op voordelengids te verlengen, ik ben al 3 jaar lid en heb er nog nooit gebrui van gemaakt.
Ik heb vorig jaar brief gestuurd om het stop te zetten, maar ik krijg nog steeds acceptgiro`s.
Ik had het toch betaald vorig jaar omdat ik me gedwongen voelde. Maar dit jaar wil ik het niet betalen omdat ik niet lid wil zijn. Ik wil er gewoon helemaal van af.

geen verlenging abonnement voordelengids meer.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

6 jaren geleden - beste mevrouw, wij hebben contact met u gehad in oktober 2011 om dit met u op te lossen. toen is er gevraagd onze bevestiging van de eerdere annulering even door te sturen omdat er bij ons geen annulering bekend was. deze was niet in uw bezit waardoor is gebleken dat er bij ons ook echt geen annulering is binnen gekomen. inmiddels is dit al met u opgelost en is de laatste pas naar u verzonden en wordt uw abonnement niet meer verlengd. met vriendelijke groet, Voordelengids.eu

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 09 januari 2012 om 12:05 geantwoord

beste mevrouw,

wij hebben contact met u gehad in oktober 2011 om dit met u op te lossen.

met vriendelijke groet,

Voordelengids.eu

Alle klachten die gemeld zijn door emineserefli