Klacht: betreft uw klantenservice

op 15 januari 2014 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik wilde graag aan u doorgeven dat ik helaas niet goed ben geholpen door Imane Idrissi. Na het sturen van 2 emails met een normale duidelijke vraag kreeg ik geen antwoord op de door mij gestelde vraag. Ze spande de kroon door in haar 2e email hetzelfde antwoord als in mail 1 te typen terwijl ik duidelijk had aangegeven dat mijn vraag bij de eerste mail niet was beantwoord. Ik vind dit heel slecht en ik krijg de indruk dat zij moeite heeft met begrijpend lezen ofzo.

Ik hoop dat het als leermoment voor de medewerkers in opleiding wordt meegenomen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Heeft op 29 januari 2014 om 13:22 geantwoord

Waar kan ik dan wel klacht hierover indienen
Ik dacht dat dit klachten forum van zalando was.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zalando in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zalando een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zalando

Heeft op 29 januari 2014 om 14:14 geantwoord

Klacht bevat geen klanteninformatie. Wij kunnen in dit geval dus weinig meer voor de klant betekenen. Gaarne geen namen van medewerkers op het internet plaatsen, zij zitten hier namens het bedrijf.

Reactie van de melder van de klacht nathaliedje

3 jaren geleden - Waar kan ik dan klachten over zalando plaatsen?

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Zalando beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nathaliedje