Klacht: Betreft; levering telefoon.

op 10 oktober 2011 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste pro-assist,

8 weken geleden heb ik uw hulp ingeschakeld voor mijn kapotte telefoon (blackberry 7900.)
Uw bedrijf heeft mij verteld dat dit 4 tot 6 weken zou duren voor de reparatie, dit was op 22 augustus 2011. Eind week 6 heb ik gebeld hoe het ervoor stond, waarmee zei antwoorde dat mijn mobiel binnen 2 weken geleverd zou zijn. Vandaag heb ik nogmaals gebeld en vroeg of ze wisten wanneer mijn mobiel deze week geleverd zou worden, waarop ze antwoorde dat dit misschien nog 2 weken kon duren.

Ik ben bereid 6 weken te wachten zoals mij werd verteld. Twee weken extra vind ik ook geen probleem.
Wat ik wel een probleem vind, dat jullie mij geen exacte datum kunnen geven wanneer mijn mobiel terug komt.
Nu zit ik al in begin week 8 en wacht nog steeds op een mobiel waarvan mij niet verteld word hoelang ik nog kan verwachten, misschien 2 weken.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat mijn klacht gelezen en begrepen word.
Hierbij hoop ik ook dat ik mijn mobiel kan terug verwachten begin volgende week.

Met vriendelijke groet,
Stephanie Verbruggen.

Alle klachten die gemeld zijn door stephanieverbruggen