Klacht: betreft beslag legging op mijn huisraad ineens

op 24 januari 2014 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

mijn klacht luid als volgt twee cliënten die loonbeslag hebben liggen via ggn zitten ons nu weer dwars doordat ze de maand december geen geld hebben gehad omdat de belastingdienst een beslag heeft liggen en ja die gaan voor het gaat om menzis ziektekosten verzekering en fam. Mook. wij zitten nu in onmacht hier kunnen wij niets aan doen

Dat menzis en de familie Mook maar ff geduld moeten hebben totdat de belasting klaar ermee is, dan krijgen zei hun geld ook weer binnen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 27 januari 2014 om 11:32 geantwoord

Klacht op klacht.nl betreft een verweer, hiervoor is klacht.nl niet het forum. Tevens had de betrokkene reeds het verweer al eerder ingediend bij GGN. Zodoende beschouwen wij de klacht op klacht.nl dan ook als afgedaan.
Ter volledigheid zal het verweer wel intern doorgestuurd worden naar het betreffende team.
GGN

Heeft op 27 januari 2014 om 14:17 geantwoord

Helaas nog niks vernomen van ggn dus voor mij klacht niet opgelost

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van GGN Mastering Credit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door the bitch