Klacht: [email protected]

Bethina1981 op 07 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben even heel boos. Maar ik houd het netjes.

Wij hebben blijkbaar een nieuwe bezorger die geen zin heeft om de pakketjes naar boven te brengen. Sterker nog, hij tekent ze zelf en zet ze vervolgens beneden in de gang waar iedereen (ook mensen buiten de flat) deze mee kunnen nemen.

Vandaag wachtte ik op mijn telefoon die bezorgd zou worden (3STKUL693350251). Ik kreeg bericht dat hij bezorgd was en in de app stond een handtekening… Ik naar beneden en daar stond een hele stapel pakketjes voor de hele flat. Door iedereen mee te nemen!!

Van de week is dit ook al gebeurd met een pakketje waar medische hulpmiddelen in zaten (naalden) 3SQBW0024546635..

Dit is toch niet normaal!

De bezorger wordt aangesproken en pakketjes worden gewoon weer aan de deur geleverd en ik teken zelf voor pakketten!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakketten. Deze worden sinds kort beneden in de portiek achter gelaten Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Het is uiteraard niet de bedoeling dat zendingen op deze wijze geleverd wordt. Goed dat u hierover contact opneemt en excuses voor het ontstane ongemak. Ik zet dit graag door zodat het met de betrokken medewerker besproken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Uw volledige adres - Uw telefoonnummer Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Bethina1981

1 jaar geleden - Die ga ik niet op internet vermelden.. andere manier hoe ik dit kan aanleveren? Adres is toch door jullie te achterhalen.. heb de 3S codes er bij gezet.

Heeft op 07 januari 2020 om 14:59 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik snap inderdaad dat u liever niet uw persoonlijke gegevens via een openbare weg door wilt geven. Ik raad u daarom aan om contact met ons op te nemen via een andere weg. U kunt dit doen via onze website www.postnl.nlklantenservice of u kunt contact met ons opnemen via een privé bericht via Facebook of Twitter.

PostNL Klantenservice

Bethina1981

Heeft op 07 januari 2020 om 15:04 geantwoord

Moet ik nu weer via een andere weg mijn klacht gaan melden? Jullie kunnen mijn adres toch achterhalen dmv de barcode?

Alle klachten die gemeld zijn door Bethina1981