Klacht: Niet goed geïnformeerd tijdens het kopen

Ayadnl op 28 mei 2024 over Beter Bed in de categorie Bedden

Wij hebben nu onze tweede boxspring bij Beterbed besteld omdat de kwaliteit van de vorige boxspring goed was, echter zijn wij deze keer niet tevreden met de service van Beterbed Beverwijk en dat is jammer.

Bij het bestellen van de boxspring werden wij niet goed uitgelecht door een jonge medewerker of een stageer die toen in de winkel rond liep! ons werd verteld dat die boxspring zonder topmatras was en wij moeten een topmatras apart bijbestellen, dat hebben wij op zijn advies gedaan, nu hebben wij de bestelling ontvangen en er waren 2X topmatrassen er bij, er bleek te zijn dat hij wel met een topmatras was en wij hebben een 2de topmatras bijgekocht twv €447,30 , dat is natuurlijk overdrijven, wij weten nu niet wat wij met de 2de topmatras moeten doen en dat zien wij als geldverspilling en het is nooit bedoeld.
Wij hebben naar Beterbed Beverwijk gebeld om de probleem op te lossen, omdat hen slechte advies de oorzaak was van de probleem, wij hebben een betere begrip van hen verwacht, maar dat was helaas niet het geval, daarom hebben wij besloten deze review te plaatsen.

Het is voor ons meer verlees dan winst. dat vinden wij erg jammer.

Vervolgens en op een verzoek van Beterbed via de E-mail en na het plaatsten van deze review hebben zij ons het standaard tekst gestuurd zoals je dat overal bij andere reviews kan lazen( We nemen jouw opmerkingen serieus en streven naar een passende oplossing) en je raad het al: NIKS is opgelost! wat de klantenservice mij hebben verteld telefonisch is : Wij waren niet aanwezig tijdens het gesprek in de winkel en daarom kunnen wij bij niemand staan! waarom bellen jullie ons dan wel? het resultaat is : wij zijn door Beterbed Beverwijk aangesmeerd met 2X topmatrassen omdat een jonge medewerker niet goed wist wat hij moest vertellen over een product in de winkel en ons niet goed heeft uitgelecht dat er al een top matras er bij hoort. Wij moeten het nu als klanten van Beterbed maar zelf uitzoeken wat wij met de topmatras moeten doen! het is jammer genoeg een twijfel top matras geweest van 120X200cm die je niet zomaar kwijt kan.!

Wij zijn erg boos en verdrietig daardoor!

Ik wil dat Beterbed 1 van de top matrassen terug neemt, het mag ook de goedkope versie, en ons geld terugbetalen anders voelen we ons niet netjes behandeld, wij hebben nu een top matras nieuw in verpakking waar wij niks mee doen en we zien het elke dag. het is niet ons schuld geweest. BeterBed moet dit begrijpen.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Beter Bed

Heeft op 28 mei 2024 om 12:20 geantwoord

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ayadnl