Klacht: Levering niet op tijd

op 10 juni 2021 over Beter Bed in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De levering van het bestelde bed was gepland voor 7 juni 2021. Enkele dagen ervoor werd dit zelfs bevestigd. Op 7 juni werd opeens gebeld dat ze niet alle stukken hadden ontvangen en dat de levering niet zou plaatsvinden. Deze werd verplaatst naar 21 juni. Een dag later, op 8 juni werd gebeld dat de levering pas eind juli zal plaatsvinden.

Gewenste Oplossing:

Tevreden zullen we zijn als het bed VOOR 20 juni 2021 zal geleverd zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Beter Bed

Heeft op 10 juni 2021 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht. Onze welgemeende excuses voor de vertraging in de levering van uw bestelling.

Wij hebben zojuist geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar konden u helaas niet bereiken. Wanneer u in de gelegenheid bent, zou u ons dan terug willen bellen op het volgende nummer: 0413-338800. Bij voorbaat dank.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Beter Bed
Customer Service

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten23