Klacht: Betekening executoriaal derdenbeslag

op 07 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb aangeven dat ik een betalingsregeling wil .. Ik heb aangeven de eerst van de maand , halverwege ben ik ben ik wel een 1x te laat geweest . Dat was voldoende reden voor hun om beslag te legen(moet er over ook bij zeggen dat ik alle keren heb BETAALD !!) heb trouwens ook nooit ee. Bevestigsbrief gekregen niks Maarja. Kreeg net te horen dat sommige mensen wel een 2e kans krijgen en ik die ee vast inkomen mag keihard lijden omdat ik te laat was..ik vind dit niet netjesik heb altijd contact gehad nooit een van deze dames of heren uitgescholden .. Ik wil verder betalen ( en het geld dat ik al heb betaald is ook niet verekend) wie kan mij helpen

Ik wil graag verder met mijn regeling

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 17 juni 2016 om 13:33 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. Helaas was u niet telefonisch bereikbaar. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en afgehandeld. Er is een brief vanuit ons kantoor naar uw adres uitgegaan.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door CherryM