Klacht: Betalling

op 03 juli 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ggn
Ik vind het niet normaal dat een kennis een rekening voor mij betaald en dat hij de boel op zijn kop heb gezet op het kantoor van jullie in amsterdam omdat juiie een rekening teveel van zij rekening af hebben gehaald en dan vervolgen al het geld aan hem terug stuuren dus ook mijn rekening die betaald was en ik dat dus niet terug krijg en jullie er dus nu 2 keer een bedrag van 117 euro bij heben gezet die niet nodigwaren hoe woord dit nu opgelost wat ik ga die 2 keer 117 niet betallen hoor wat de betalling was op tijd binnen het gaat over dossier 24332977
Groette mevr jcj van reeuwijk

Gewenste Oplossing:

Jcj van reeuwijk
Kleinne visserijstraat 47
3026EB
Rotterdam
0107509532

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 14 juli 2017 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw klacht vandaag behandeld. U ontvangt een e-mail met een inhoudelijke reactie. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze website. Mocht u nog vragen hebben over uw klacht, dan vernemen wij dit graag. U kunt deze stellen via het contactformulier: https://contact.ggn.nl/.
Met vriendelijke groet,
GGN mastering credit

Heeft op 16 juli 2017 om 17:50 geantwoord

Want het is wel degelijk bij het kantoor in amsterdam laten zien dat het betaald was maar niet van uit mijn eigen rekening vaar van uit het rekeningnummer van die kannis en die heeft het ook wel degelijk terug gehad en hier ben ik dus de pineut van want ik moet nu dus twee keer die rekening betallen aan jullie plus nog eens twee keer 117 euro exstra en dat vind ik helemaal niet leuk heb geen geld boom hoor
Met vriendelijke groet mevr jcj van reeuwijk

Alle klachten die gemeld zijn door Casper1969