Klacht: betalingsregeling plus beslag

op 25 april 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

ik kreeg een brief van een gerechtsdeurwaarder namens webcasso dat ik een openstaand bedrag bij hun open had. Ik heb per email gevraagd om een betalingsregeling. ik kreeg een email van webcasso met een akkoordformulier als bijlage. Deze moest getekend worden en binnen 5 dagen gestuurd worden. ik heb het formulier binnen de aangewezen termijn gestuurd maar kreeg op de 7de dag van mijn werkgever een bericht dat er beslag is gelegd op mijn salaris. Na weer email te hebben gestuurd kreeg ik te horen dat het akkoordformulier nog niet binnen was. ik heb het dezelfde dag weer gestuurd (was vrijdag) dinsdag heb ik een mail gestuurd om te controleren of ze deze keer het wel binnen hebben gekregen. Ik kreeg een email van webcasso met de bevestiging dat ze het binnen hebben gekregen ook akkoord gaan met de betalingsregeling (zie bijlage). tot mijn verbazing hebben ze hoewel ze akkoord zijn gegaan met de betalingsregeling de loonbeslag niet opgeheven. En nog erger is dat ze niet meer reageren op e-mails en/of telefoon.

volgens art.6:217 BW mogen ze dit niet doen. Ik wensen dat ze de loonbeslag per direct opheffen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Webcasso

1 jaar geleden - Geachte heer /mevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Webcasso BV.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 04 mei 2016 om 08:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door betalingsregeling