Klacht: Betalingsregeling KPN

op 05 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een betalingsregeling getroffen met KPN in februari dit jaar. Nooit een bevestiging of acceptgiro gehad via de post. Mijn fout dat ik niet heb gebeld maar door persoonlijke omstandigheden (moeder die doodziek is) heb ik daar niet aan gedacht. Ik heb al een paar keer gemaild en ik ben bereid het bedrag te betalen maar dit kan niet in 1x. Ik snap dat KPN hun regels heeft maar er kan toch voor 1x een coulance-regeling worden getroffen?

Gewenste Oplossing:

Een betalingsregeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amber-vb