Klacht: Betalingsregeling betaald en toch herinnering

op 06 juli 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Klacht
Ik ben een betaalregeling overeengekomen met DirectPay en de dit termijn moest 30-6 betaald zijn. Betalen kon via een IDeal betaallink. Op 23-6 de termijn betaald via deze link. Nu krijg ik bericht dat omdat ik niet betaald heb, helaas is dit al de tweede keer dat ik deze melding krijg terwijl ik betaal met de IDeal link die ze zelf beschikbaar stellen. Diverse mail gestuurd met betaalbewijs erbij en krijg nul reactie. Ik heb een betaalbewijs gemaild aan ServiceDesk@DirectPay.nl

Gewenste Oplossing
Antwoord op mijn bezwaar en herstel regeling

Extra informatie
Debnummer 93124401

Gewenste Oplossing:

Deze betaling weer verwerkt is en dat dit niet nogmaals gebeurt. Dit is al 2e keer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 11 juli 2017 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lsm