Klacht: betalingsregeling

op 06 oktober 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

ik heb een betalingsregeling bij Vesting Finance, ik betaal 125 euro per maand en per 3 maanden 50 euro extra, dit omdat zij zeggen dan krijg je kinderbijslag en dan kan je meer aflossen. Ik heb netjes gebeld en gevraagd of ik tijdelijk minder mag betalen omdat ik nu in de WW zit. Ik kreeg een hele grote mond van de medewerker; dat ik gewoon 125 euro moet betalen!!! dan had ik maar geen schulden moeten maken!! ze ging van alles opnoemen wat ik had gekocht!!! ik bleef nog beleefd en had uitgelegd hoe dat is gekomen… daar heb ik lak aan zegt ze,, je moet gewoon betalen en ook 50 euro per 3 msanden want dan krijg je kinderbijslag!!!!! en als je niet betaald gaat het naar de deurwaarder!!!

Het zijn mensen die geen manieren hebben geleerd!!!! door de telefoon durven ze wel!!!

ik ben te vreden als ik tijdekijk minder mag betalen tot ik weer werk heb

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Samira gougou