Klacht: betalingsregeling

op 23 augustus 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Webcasso heeft een dossier overgenomen van een ander bedrijf, deze zaak is voor de rechter gekomen wat niet helemaal terecht was. ik moest twee dagen van te voren een betaling doen dan konden ze de zitting afzeggen. echter door een storing van de bank en het nog niet aanwezig zijn van me salaris hebben we het bedrag 1 dag voor de zitting overgemaakt.
nu geeft Webcasso aan dat ze de zitting niet hebben kunnen afzeggen terwijl er ruim 24 uur van te voren was betaald.
Nu moet ik ook nog voor de kosten opdraaien van de zitting ondank pech aan mijn kant. ik heb nu gevraagd een betalingsregeling te treffen met hun maar dat willen ze niet want volgens hun kan dat niet meer.
ze gaan het nu doorsturen naar een ander incasso bureau dat betekend dat er dus weer meer kosten bij komen die ik moet gaan betalen.
Webcasso is in mijn ogen een op geld belust bedrijf die graag mensen kaal plukt en geen oplossing wil bieden.

als Webcasso of het bedrag weg laat vallen of een betalingsregeling met me aan gaat.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 24 augustus 2017 om 11:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door marco gerritsen